Subskrypcja OMRON connect Premium
Pełniejsze informacje. Wyjątkowe funkcje. Zdrowsze serce.
Rozpocznij darmowy okres próbnyWyjątkowe funkcje Premium
Nowe funkcje Premium i spersonalizowane informacje pozwalają Ci mieć w zasięgu ręki pełniejszy obraz Twojego zdrowia. Pomagają Ci sprawnie prowadzić tryb życia, który jest dobry dla Twojego serca. Ponadto wspierają bardziej efektywną komunikację z zespołem opieki zdrowotnej.
Zamów subskrypcję teraz - pierwszy miesiąc jest bezpłatny
Uzyskaj pełniejszy obraz w mgnieniu oka
Dokładny zapis wyników i ich pełnej historii to więcej kontroli dla Ciebie i Twojego zespołu opieki zdrowotnej, a także większa pewność siebie i zdrowsze serce. Przystępne raporty integrują najważniejsze dane. Kontrolowanie przyjmowanych leków i monitorowanie serca to więcej Twojego spokoju. Codzienny, cotygodniowy i miesięczny wgląd w Twoje dane zachęca do wprowadzania w życie zdrowszych nawyków.
Zdobywaj nagrody za zdrowy styl życia
Odbieraj nagrody zdrowotne przy wyborze subskrypcji Premium. Zbieraj punkty za podejmowanie zdrowych aktywności i śledź je w swojej aplikacji. Punkty zostaną przyznane po zsynchronizowaniu urządzenia. Każde 50 000 punktów można wymienić na kartę podarunkową o wartości 5 funtów. Dowiedz się poniżej, jak możesz zdobywać punkty.
Często zadawane pytania
Twój roczny okres próbny usługi Premium rozpocznie się po dodaniu (sparowaniu) urządzenia Complete w aplikacji OMRON connect. Aby dowiedzieć się, jak zrobić to krok po kroku, zapoznaj się z sekcją „Parowanie” na stronie pomocy. Oferta dotyczy tylko użytkowników, którzy nie korzystali z 30-dniowej wersji próbnej usługi Premium.
W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres support-omron.connect@eu.omron.com
Tak, pierwszy miesiąc Twojej subskrypcji premium jest bezpłatny, a następnie płacisz zaledwie 79,99 EUR za plan roczny.
Twoja pierwsza miesięczna subskrypcja OMRON connect Premium jest bezpłatna. Po 30 dniach zostanie naliczona opłata za miesięczną subskrypcję. Możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie. Jeśli anulujesz subskrypcję przed końcem 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, opłata nie zostanie naliczona.
OMRON connect Premium kosztuje 9,99 EUR miesięcznie lub 79,99 EUR za rok i obejmuje bezpłatne wykrywanie migotania przedsionków dzięki aplikacji CardioSignal; zbiorcze, zautomatyzowane raportowanie; kontrolę przyjmowanych leków; spersonalizowane podglądy i nagrody zdrowotne pomagające Ci jeszcze lepiej dbać o swoje serce.
Subskrypcja jest odnawiana automatycznie, ale możesz ją anulować w każdej chwili. Jeśli ją anulujesz, funkcje Premium będą dostępne do końca okresu subskrypcji. Aby anulować subskrypcję, przejdź do swojego sklepu z aplikacjami.
● Jak anulować subskrypcję na Androida?
-
Otwórz aplikację Google Play.
-
W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
-
Kliknij „Płatności i subskrypcje”, a następnie „Subskrypcje”.
-
Wybierz subskrypcję, którą chcesz anulować.
-
Kliknij „Anuluj subskrypcję”.
Ważne: Po odinstalowaniu aplikacji Twoja subskrypcja nie zostanie anulowana. Potrzebujesz dodatkowych informacji? Przejdź do Pomoc Google Anuluj subskrypcję.
Wskazówka: Jeśli dokonujesz subskrypcji przez aplikację, która zostanie usunięta z Google Play, Twoja przyszła subskrypcja zostanie anulowana. Opłaty za Twoje wcześniejsze subskrypcje nie zostaną zwrócone.
● Jak anulować subskrypcję na iOS Apple?
-
Otwórz aplikację Ustawienia.
-
Kliknij swoje imię i nazwisko.
-
Kliknij „Subskrypcje”.
-
Kliknij subskrypcję, którą chcesz zarządzać. Nie widzisz subskrypcji, której szukasz?
-
Kliknij „Anuluj subskrypcję” (lub jeśli chcesz anulować Apple One, ale zachować niektóre subskrypcje, kliknij „Wybierz indywidualne usługi”). Jeśli nie widzisz opcji „Anuluj”, subskrypcja została już anulowana i nie zostanie odnowiona.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Przejdź do https://support.apple.com/en-us/HT202039