Składanie zamówień, wysyłka i zwrot

Składanie, potwierdzenie i przyjęcie zamówienia

Aby złożyć zamówienie na produkty lub usługi dostępne w naszym sklepie internetowym, mogą Państwo dodać wybrane produkty do koszyka i zapłacić za nie wybraną metodą, po czym zostaną one dostarczone do Państwa lub wskazanej przez Państwa osoby. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo numer zamówienia ze sklepu internetowego.

W ciągu kilku minut od otrzymania przez nas zamówienia wyślemy Państwu wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Tym samym potwierdzamy i przyjmujemy złożone zamówienie. Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail ze szczegółami dotyczącymi dostawy (tzw. „potwierdzenie wysyłki”), łącze do śledzenia przesyłki i fakturę. Po dopełnieniu tych formalności pozostaje nam jedynie jak najszybciej dostarczyć Państwu zamówione produkty, aby mogli Państwo cieszyć się zakupami z naszego sklepu internetowego.

Wysyłka i dostawa

Oferujemy standardowe warunki dostawy. Dostawa standardowa jest bezpłatna i dotyczy wszystkich zamówień o wartości przekraczającej określoną kwotę. Do zamówień o niższej wartości doliczana jest opłata za wysyłkę. Obowiązujące ceny i opłaty znajdą Państwo w koszyku zakupów.

Wysyłka zamówienia następuje, gdy wszystkie zamówione artykuły są dostępne do wysyłki. Prosimy pamiętać, że na termin faktycznej dostawy zamówienia mogą wpływać różne okoliczności pozostające poza naszą kontrolą w momencie, gdy przesyłka opuszcza nasz magazyn. Powiadomimy jednak Państwa o wszelkich istotnych opóźnieniach i dołożymy starań, aby zapewnić bezproblemową dostawę.

W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania wsparcia.

Wyjątek

Niestety, nie realizujemy dostaw do skrzynek pocztowych lub miejsc z kodem pocztowym zaczynającym się od następujących wartości:

KW, PA34, PA35, PA36, PA37, PA38, PA41, PA42, PA43, PA44, PA45, PA46, PA47, PA48, PA49, PA60, PA61, PA62, PA63, PA64, PA65, PA66, PA67, PA68, PA69, PA70, PA71, PA72, PA73, PA74, PA75, PA76, PA77, PA78, PA80.

Nie realizujemy przesyłek do Gibraltaru, na Wyspy Normandzkie (kody pocztowe zaczynające się od GY i JE), na Wyspę Man (IM) i do Irlandii.

Standardowa polityka dotycząca zwrotów

Przysługuje Państwu prawo do anulowania zamówienia, zwrotu produktu lub anulowania umowy o realizację usługi z dowolnego powodu, w ramach swoich praw ustawowych. Aby zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym lub w celu anulowania umowy o realizację usługi prosimy poinformować nas o zamiarze dokonania zwrotu produktu lub anulowania zamówienia przed upływem 14 dni liczonych od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba faktycznie odebrała produkty. W przypadku zakupienia kilku produktów w ramach tego samego zamówienia należy poinformować nas o zamiarze dokonania zwrotu w dowolnym momencie przed upływem 14 dni liczonych od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba faktycznie odebrała ostatni produkt z zamówienia.

Instrukcja dokonywania zwrotu zamówień składanych przez Internet

Poniższa instrukcja dotyczy wyłącznie zamówień składanych przez Internet.

1. 1. Prosimy o przesłanie do nas informacji o zamiarze dokonania zwrotu produktu lub anulowania zamówienia. Jeżeli są Państwo zarejestrowanym klientem, mogą powiadomić nas poprzez wypełnienie elektronicznego formularza „Obsługa zamówienia”, który znajduje się w części Moje konto, i wysłanie go do nas.

    • W sekcji Moje konto przejść do karty „Historia zamówień”.
    • Kliknąć zamówienie obejmujące produkty przeznaczone do zwrotu.
    • Wypełnić formularz „Obsługa zamówienia” u dołu strony i wysłać go.

2. 2. Jeżeli są Państwo klientem niezarejestrowanym (gościem), mogą przesłać informacje o zamiarze dokonania zwrotu za pomocą formularza „Kontakt”.

    • W formularzu „Kontakt” zaznaczyć jako temat opcję „Obsługa zamówienia”.
    • Podać dane osobowe, a także numer zamówienia, nazwę produktu i jego numer seryjny, a następnie wysłać formularz.

3. Po powiadomieniu nas o zamiarze dokonania zwrotu po około 2 dniach roboczych otrzymają Państwo pocztą e-mail instrukcję dotyczącą zwrotu.

4. Wystarczy odesłać produkt z oryginalnym dowodem zakupu, w oryginalnym opakowaniu i z dołączonymi akcesoriami. Zwrotu muszą Państwo dokonać w ciągu 14 dni po powiadomieniu nas o zamiarze dokonania zwrotu lub anulowania zamówienia.

Po dostarczeniu paczki do punktu wysyłkowego przewoźnika i przyjęciu przez nas przesyłki do magazynu sprawdzimy ją pod kątem kompletności i w ciągu 14 dni zwrócimy koszt zakupu w sposób zgodny z pierwotną metodą płatności. W przypadku uszkodzenia produktu możemy zmienić zwracaną sumę o kwotę pomniejszenia wartości produktu.

Więcej informacji na temat składania zamówień, wysyłki i zwrotów znaleźć można w części Ogólne warunki sprzedaży towarów przez Internet.