Składanie zamówień, wysyłka i zwrot

Składanie, potwierdzenie i przyjęcie zamówienia

Aby złożyć zamówienie na produkty lub usługi dostępne w naszym sklepie internetowym, mogą Państwo dodać wybrane produkty do koszyka i zapłacić za nie wybraną metodą, po czym zostaną one dostarczone do Państwa lub wskazanej przez Państwa osoby. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo numer zamówienia ze sklepu internetowego.

W ciągu kilku minut od otrzymania przez nas zamówienia wyślemy Państwu wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Tym samym potwierdzamy i przyjmujemy złożone zamówienie. Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail ze szczegółami dotyczącymi dostawy (tzw. „potwierdzenie wysyłki”), łącze do śledzenia przesyłki i fakturę. Po dopełnieniu tych formalności pozostaje nam jedynie jak najszybciej dostarczyć Państwu zamówione produkty, aby mogli Państwo cieszyć się zakupami z naszego sklepu internetowego.

Wysyłka i dostawa

Oferujemy standardowe warunki dostawy. Dostawa standardowa jest bezpłatna i dotyczy wszystkich zamówień o wartości przekraczającej określoną kwotę. Do zamówień o niższej wartości doliczana jest opłata za wysyłkę. Obowiązujące ceny i opłaty znajdą Państwo w koszyku zakupów.

Wysyłka zamówienia następuje, gdy wszystkie zamówione artykuły są dostępne do wysyłki. Prosimy pamiętać, że na termin faktycznej dostawy zamówienia mogą wpływać różne okoliczności pozostające poza naszą kontrolą w momencie, gdy przesyłka opuszcza nasz magazyn. Powiadomimy jednak Państwa o wszelkich istotnych opóźnieniach i dołożymy starań, aby zapewnić bezproblemową dostawę.

W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania wsparcia.

Wyjątek

Niestety, nie realizujemy dostaw do skrzynek pocztowych lub miejsc z kodem pocztowym zaczynającym się od następujących wartości:

KW, PA34, PA35, PA36, PA37, PA38, PA41, PA42, PA43, PA44, PA45, PA46, PA47, PA48, PA49, PA60, PA61, PA62, PA63, PA64, PA65, PA66, PA67, PA68, PA69, PA70, PA71, PA72, PA73, PA74, PA75, PA76, PA77, PA78, PA80.

Nie realizujemy przesyłek do Gibraltaru, na Wyspy Normandzkie (kody pocztowe zaczynające się od GY i JE), na Wyspę Man (IM) i do Irlandii.

Standardowa polityka zwrotów

Klient ma prawo anulować zamówienie, zwrócić produkt lub anulować umowę o świadczenie usług z dowolnego powodu, w ramach praw ustawowych. Aby zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym lub anulować umowę o świadczenie usług, należy przesłać nam formularz zwrotu lub odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed upływem 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba weszli w fizyczne posiadanie produktu(-ów). W przypadku zamówienia kilku produktów w tym samym zamówieniu należy przesłać nam formularz zwrotu lub odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed upływem 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba weszli w fizyczne posiadanie produktu(-ów).

Instrukcje dotyczące zwrotu w przypadku zamówień online

Niniejsze instrukcje dotyczące zwrotu dotyczą wyłącznie zamówień online zakupionych na witrynie internetowej firmy OMRON Healthcare.
1. Prześlij oświadczenie o zwrocie produktu.

Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym, zaloguj się na swoje konto.

  • W sekcji Moje konto należy przejść do zakładki „Historia zamówień”.
  • Otwórz zamówienie z produktem, który chcesz zwrócić.
  • Kliknij przycisk „Zwróć produkty”.
  • Wybierz produkt do zwrotu, wprowadź ilość i wybierz przyczynę.
  • Kliknij przycisk „Potwierdź”, aby przesłać formularz.

Jeśli dokonałeś zakupu jako gość, znajdź swoje zamówienie z produktem, który chcesz zwrócić.

  • Na stronie szczegółów zamówienia kliknij przycisk „Zwróć produkty”.
  • Wybierz produkt(y), które chcesz zwrócić, wprowadź ilość i wybierz przyczynę.
  • Kliknij przycisk „Potwierdź”, aby przesłać formularz.

2. Etykieta zwrotna zostanie wkrótce wysłana e-mailem. Wydrukuj etykietę zwrotną i umieść ją na paczce w celu dokonania zwrotu. Upewnij się, że do przesyłki zwrotnej dołączono oryginalny paragon, oryginalne opakowanie i wszystkie akcesoria dołączone do zestawu.

3. Wyślij paczkę w najbliższym punkcie nadania DHL. Musisz to zrobić w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu produktu.

4. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany po otrzymaniu zwracanych produktów przez nasz magazyn i będzie widoczny w ciągu 5–7 dni roboczych. Forma zwrotu należności zależy od formy płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Jeśli produkt jest uszkodzony, kwota zwrotu może zostać pomniejszona o zmniejszoną wartość produktu. Więcej informacji na temat składania zamówień, wysyłki i zwrotów można znaleźć w Ogólnych warunkach sprzedaży towarów online.